Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji spletne trgovine Leonardo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino upravlja podjetje Besito d.o.o., Gosposka ulica 28, 3000 Celje, matična številka:1617354, davčna številka: SI45081905 (zavezanec za DDV), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Besito d.o.o.).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Besitom d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa v poslovnih enotah Besito d.o.o..
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi v poslovnih enotah Besito d.o.o.
 
STRINJANJE S POGOJI POSLOVANJA
Prijava v spletno mesto www.leonardo.si - Spletna trgovina se upošteva kot strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja. Če se potrošnik ne strinja s splošnimi pogoji poslovanja, lahko brska po spletnem mestu kot neprijavljena oseba, nakupa pa ne more opraviti.
 
Dostopnost informacij
Besito d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
1.    podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
2.    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3.    bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4.    dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5.    pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6.    cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7.    način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8.    časovno veljavnost ponudbe,
9.    rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10.  pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
NAROČILO
Za naročilo izdelkov se je potrebno obvezno registrirati. Če kupec že ima svoje uporabniško ime in geslo, lahko nakup opravi takoj po prijavi, v nasprotnem primeru pa najprej opravi postopek registracije. 
 
Registracija
Za namen registracije mora potrošnik navesti naslednje obvezne podatke:
- E-mail naslov
- Ime in priimek
- Naslov, poštno številko in kraj
- Geslo (in ponovitev gesla)
- Telefonska številka
Na mail naslov, ki ga je navedel, prejme elektronsko sporočilo od info@besito-ce.si z naslovom Hvala za registracijo. V sporočilu je povezava na katero klikne, da se v sistemu aktivira kot uporabnik. Nato se prijavi v spletno trgovino in nadaljuje z nakupom.
Ko potrošnik izbere željeni artikel, ga s klikom na ikono V košarico doda v nakupovalno košaro. Ko izbere vse artikle, gre z miško na ikono košarice v desnem zgornjem kotu in izbere Poglejte v košarico, kjer lahko pregleda izbrane izdelke, jih po potrebi izbriše ali zaključi nakup s klikom na povezavo Na blagajno. Tam pregleda svoje podatke, izbrane izdelke (tudi tu lahko izdelek izbriše, če želi), izbere način prevzema in način plačila. Znesek za plačilo prikazuje vrednost naročila z DDV in morebitne stroške dostave. Po obkljukanju, da se strinja s splošnimi pogoji uporabe in načinom plačila, klikne na Potrdi naročilo. To v sistemu sproži samodejni odgovor, ki ga kupec prejme na navedeni E-mail naslov od info@besito-ce.si  z naslovom Novo naročilo.
Kupoprodajna pogodba med Besitom d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Leonardo sklenjena v trenutku, ko Besito d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Besito d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Besita d.o.o.
V kolikor si potrošnik premisli pred oddajo naročila, oziroma želi popraviti naslov za dostavo oziroma želi spremeniti količino ali vsebino v košarici, lahko to uredi preden klikne na Potrdi naročilo. Naročilo pred potrditvijo je preklicano, če potrošnik izbere gumb Nazaj v svojem brskalniku, če zapre stran brskalnika ali če odstrani vse izdelke iz košarice s klikom na ikono X ob količini izdelka. Če želi spremeniti naslov za dostavo, pošlje mail na info@besito-ce.si z novimi podatki, ki bodo v najkasneje 24 urah zabeleženi v sistemu. Naročilo lahko normalno odda takoj, pri pošiljanju paketa pa bo Besito d.o.o. upošteval prej omenjeno obvestilo o spremenjenem naslovu, ki ga potrošnik pošlje na info@besito-ce.si. Za spreminjanje količine izbranega izdelka potrošnik klikne na količino ob izdelku v košarici in vpiše željeno količino. Za odstranitev izdelka v košarici ob izdelku poleg količine klikne na ikono X. Izdelek lahko odstrani tudi v primeru, da ga ne želi kupiti.
 
IZDOBAVA
Izdelke, naročene do 11. ure, izdobavimo najkasneje v dveh delovnih dneh (v kolikor so na zalogi). Če artikla ni na zalogi, se artikel izdobavi ob zalogi ali po dogovoru s kupcem.
 
USPEŠNO ODDANA NAROČILA
Oddano naročilo lahko kupec vidi v košarici oddanih naročil, po e-pošti pa dobi obvestilo, da je bilo naročilo uspešno posredovano.
 
ZAVRNJENA NAROČILA
Vsako naročilo je lahko zavrnjeno, če ne izpolnjuje pogojev poslovanja ali vsebuje lažne, neresnične ali drugi osebi škodljive podatke. O zavrnjenem ali odpovedanem naročilu bo potrošnik obveščen z elektronskim sporočilom na E-mail naslov, ki ga je navedel kot kontaktnega.
 
OBDELAVA NAROČILA
Prejemnik naročila naprej preveri zalogo in razpoložljivost artiklov ter v primeru, da izbrani izdelek ni več na zalogi, stranko obvesti in se skupaj z njo dogovori o možni rešitvi. Če je izdelek na zalogi, gre naročilo v pripravo, kupec pa ne prejme posebnega obvestila. Obveščen je spet, ko je paket pripravljen za pošiljanje.
 
PREVZEM BLAGA
Izbirate lahko več različnimi načini prevzema blaga. Blago lahko prevzamete:
- v eni od naših poslovalnic (Trgovine Leonardo) 
- dostava na dom (se obračuna po enotnem ceniku = 2,90€)
- dostava na drug naslov (se obračuna po enotnem ceniku = 2,90 €)
 
BREZPLAČNA DOSTAVA
Pri naročilu v vrednosti nad 20 € vam nudimo BREZPLAČNO DOSTAVO.
 
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)
Za dostavo paketov sodelujemo s podjetjem GLS. Če ob dostavi paketa ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite vlogo za odškodnino. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@besito-ce.si . Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
 
NAČINI PLAČILA
Blago lahko plačate na več načinov:
- Pri prevzemu na domu (dostavna služba vam paket dostavi do vrat, za prevzem paketa plačate dostavljalcu)
- Po predračunu (po predračunu izvedete plačilo, Besito d.o.o. pa vam pošlje blago)
- Plačilne kartice (v pripravi)
- Paypal
 
Izdaja računa
Besito d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na trajnem mediju (papirju), ki velja ob uveljavljanju garancije. V primeru osebnega prevzema v poslovni enoti Besita d.o.o. prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
 
CENE
Cene, navedene ob artiklih, so v EUR in vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Poštnina ni vključena v ceno, prikazana je v košarici tik pred zaključkom in potrditvijo nakupa. Cene veljajo enako za vse obiskovalce spletne strani leonardo.si in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vsi izdelki na spletni strani so na voljo do odprodaje zalog. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali trenutni zalogi napačen.V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka ali stanje zaloge spremeni med obdelavo naročila, bo Besito d.o.o. kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
 
GARANCIJA
Garancijo lahko kupec unovči v skladu s pravili unovčitve garancije. Izbrani označeni artikli imajo določen rok garancije označen na izdelku, posamezni tudi doživljenjsko na materiale, prav tako vidno označeno na izdelku. 
Vse tovarniške pomanjkljivosti in okvare, ki nastanejo v garancijskem roku, bodo odpravljene brezplačno. Garancijo potrošnik lahko uveljavlja le z dokazilom o nakupu (velja račun, ne izpisek za kreditno/debetno kartico).
Garancije ne upoštevamo v naslednjih primerih:
- pri nastanku okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile
- pri neupoštevanju navodil proizvajalca ali zastopnika
- če stranka ne predloži ustreznega računa, ki izkazuje nakup dotičnega izdelka.
Garancijo lahko kupec uveljavlja tako, da najprej zahtevek za uveljavljanje garancije pisno posreduje na naslov info@besito-ce.si, nato pa izdelek prinese v eno od poslovalnic ali pošlje po pošti na sedež podjetja. Garancija je unovčljiva samo s predložitvijo izvirnika računa.
 
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. V obvestilu mora navesti:
- svoje podatke in kontaktne podatke
- številko in datum računa
- podroben opis napake ter kdaj je bila odkrita
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema, v skladu z ZVPot.
 
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@besito-ce.si  
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Besito d.o.o. Gosposka ulica 28, 3000 Celje ali ga osebno prinese v eno od poslovnih enot prodajalca Leonardo trgovin.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe (nakupa) s strani potrošnika. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
 
PRITOŽBE IN SPORI; IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Besito d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, zato se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem Besita d.o.o. lahko poveže po telefonu na 03/425-48-12 ali po elektronski pošti na info@besito-ce.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@besito-ce.si .Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Besito d.o.o. se zaveda,da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Besito d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Besito d.o.o ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Besito d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
 
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Besito d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Besito d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije med kupcem in Besitom d.o.o.
Besito d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
 
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Besito d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, stanje zaloge ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Besito d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 
 
INFORMACIJE
Za dodatne informacije in morebitna vprašanja nam lahko pišete na info@besito-ce.si, na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 8.00-16.00 ure. Telefonska številka na kateri smo dosegljivi je 03 425 48 12.
 
Želimo vam obilo nakupovalnih užitkov na spletnem mestu www.leonardo.si
Besito d.o.o. Splet Ekipa
 

 

Loading...